Házirend/Vendégtájékoztató
és a Szálláshely-szolgáltató elérhetősége
A KOFFER Apartman nevében üdvözöljük kedves Vendégeinket!
A szállással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat az alábbiakban foglaljuk össze, illetve az alábbiakban találják a szálláshely-szolgáltató elérhetőségeit.
1. A vendégeknek meg kell adniuk foglaláskor lakcímüket, telefonszámukat és e-mail címüket.
2. A vendégek az apartmanba történő érkezéskor kötelesek a szálláshely-szolgáltatónak vagy a nevében jelenlévő személynek átadni a bejelentő lapba való bejegyzéshez szükséges személyes iratokat/okmányokat (szem.ig./útlevél, lakcímkártya) illetve kifizetni a tartózkodás fennmaradó összegét és az idegenforgalmi adót.
3. A szálláshely – a szálláshely-szolgáltatóval történt előzetes megállapodás hiányában – az érkezés napján 14:00 órától, az elutazás napján 10:00 óráig áll rendelkezésre. A szálláshely-szolgáltatóval történt előzetes megállapodás hiányában bejelentkezés 14:00 és 18:00 között, kijelentkezés 08:00 és 10:00 között lehetséges. Kérjük, hogy ennek időpontjáról előre tájékoztassa a szálláshely-szolgáltatót! A kulcsokat a szálláshely-szolgáltató vagy a nevében jelenlévő személy személyesen adja át a vendégeknek érkezéskor, ennek hiányában a szálláshely-szolgáltató előzetes értesítése alapján kulcsok a helyszíni megőrzőben lesznek, az ehhez szükséges kódokról értesítést kapnak. A szálláshely-szolgáltató, vagy a nevében eljáró személy a vendégek érkezésekor és távozásakor igény esetén jelen van.
4. A szálláshely végleges elhagyásakor a kulcsot le kell adnia szálláshely-szolgáltató, vagy a nevében jelenlévő személy részére. Kérjük, hogy ennek időpontjáról előre tájékoztassa a szállá szálláshely-szolgáltatót!
5. A megegyezett időpont előtti elutazás esetén szállásdíjat nem térítünk vissza.
6. Az apartman elhagyásakor a nyílászárókat (ablakokat, ajtókat) kérjük bezárni.
7. A szálláshelyet csak az előre egyeztetett létszámban vehetik igénybe a vendégek.
8. A szálláshely-szolgáltató, vagy megbízottja jogosult – előzetes bejelentés nélkül – ellenőrizni, hogy a szálláshelyen az előre bejelentett, illetve egyeztetett létszámban tartózkodnak-e a vendégek.
Az ellenőrzés nem járhat a vendég zaklatásával és az ellenőrzés során a vendégek személyiségi jogainak tiszteletben tartásával kell eljárni.
9. Kisállatot, háziállatot tilos az apartmanba bevinni.
10. Az apartmanban tilos bulikat, rendezvényeket tartani.
11. Az apartmanban nincs kijelölt csendes időszak.
12. Az átadott kulcsok esetleges elveszése esetén a vendégek kötelesek azt haladéktalanul jelezni és annak árát, illetve a zárcserét a szálláshely-szolgáltatónak megtéríteni.
13. A szálláshely-szolgáltató nem vállal felelősséget a nem rendeltetésszerű használatból adódó esetleges anyagi károkért vagy balesetekért.
14. A vendégek által a nem rendeltetésszerű használattal okozott kárért a vendégek anyagi felelősséggel tartoznak, a kárt közvetlenül meg kell téríteniük a szálláshely-szolgáltatónak.
15. Amennyiben a tartózkodás alatt az apartmannal kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, kérjük, haladéktalanul értesítse arról a szálláshely-szolgáltatót. Utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
16. A szálláshelyen hagyott értékekért a szálláshely-szolgáltató nem vállal felelősséget.
17. Érkezés után (igény esetén) a szálláshely-szolgáltató, vagy a nevében jelenlévő személy megmutatja azokat a helyiségeket, amelyeket a vendégek használhatnak, illetve tájékoztatást ad az általa biztosított szolgáltatásokról.
18. Az apartmanhoz fürdőszobák és WC használata, valamint jól felszerelt konyha és konyhai berendezések, eszközök használata tartozik. A mikrohullámú sütőbe fémet tartalmazó edényt ne tegyen be! A villanytűzhelyt ne hagyja áram alatt, amikor használaton kívül van!
19. A szállásdíj tartalmazza a közüzemi díjakat és egyéb rezsi költségeket, az ágyneműt huzattal, valamint a végső takarítást. Egy héten túli tartózkodás esetén heti ágyneműcserét, törölközőcserét és heti takarítást biztosítunk, melyet a szállásdíj szintén tartalmaz.
20. Kérjük, hogy ügyeljenek a rendre és a tisztaságra. Elutazáskor az apartmanban ne hagyjanak mosatlan edényt, ill. szemetet.
21. A konyhaszekrényben kisebb elsősegély-csomagot talál. Nagyobb baj esetén hívja a 112-es segélyhívó számot!
22. Tűz esetén azonnal kezdje a mentést és hívja a tűzoltókat a 105-ös számon, majd azt követően a szálláshely-szolgáltatót! Tűzoltókészüléket a konyhában talál!
23. Az apartmanban dohányozni tilos! A dohányzás kizárólag az apartmanon kívül az utcán lehetséges! Kérjük a csikket minden esetben eloltani.
24. Az apartmant a vendégek tisztán kapják meg, ottlétük alatt maguknak kell takarítani! (Ugyanakkor egy héten túli tartózkodás esetén a fent írtak szerint heti takarítást, ágyneműcserét és törölközőcserét biztosítunk.) A takarítás során a vendégek személyiségi jogainak tiszteletben tartásával kell eljárni.
25. A háztartási szemét gyűjtése a konyhában található szemetesekben – papír- és műanyag hulladék gyűjtése külön szemetesben – lehetséges. Szemeteszsák a mosogató alatt található! Amennyiben a szemetes megtelik, úgy kérjük, hogy a szemeteszsákot az utcán lévő kukákban helyezzék el! (A sárga kuka papír- és műanyag hulladék, a szürke kuka minden más hulladék gyűjtésére szolgál.)
26. Parkolás díjmentesen az apartman közelében zárt helyen lehetséges. Amennyiben ilyen irányú igényük van, kérem jelezzék előzetesen.
27. A szálláshely-szolgáltató, vagy megbízottja 0-24 órában telefonon elérhető!
A szálláshely-szolgáltató elérhetőségei az alábbiak:
Dr. Nyerges Judit
+36 70 9309315
apartman@koffereger.hu